Followers

Gamers

Sunday, August 17, 2008

Pakcik lupa la...

Baru-baru ini aku agak tertekan kerana sekeliling aku terlalu banyak benda berlaku yang membolehkan aku untuk menulis entri dalam blog aku, namun aku gagal ingat apa topik penting atau isi penting yang ada di setiap peristiwa aku lihat.

Contoh, semalam aku tengah nak keluar duit dari bank dan aku terpaksa tunggu ada 5 orang perempuan berkerumun depan mesin ATM tu keluarkan duit. Sebagai pecinta wanita yang tegar, pandangan memberikan inspirasi untuk aku menaip sesuatu.

Namun mungkin dah sekilo semut aku telan, aku lupa apa yang penting tentang peristiwa itu. Aku nak cerita pasal apa? Nak cerita kenapa perempuan tu kerumun ramai-ramai depan ATM macam Mat Bangla nak keluarkan duit? Or sesuatu yang lebih manis jika nak ditukar kepada ayat. Seperti mereka berkerumun atas faktor keselamatan? Hm... ek...

I had enough with this 'forgetting things' thing. Huh, tekanan bila sesuatu benda yang menarik tu aku tak dapat kongsi... Pray me a lot to remember what I lost...

Short term memory... Aku harus lakuka sesuatu tentangnya... hm...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...