Followers

Gamers

Monday, August 18, 2008

Aku rindu dia...

Pernah rasa rindu yang memuncak kepada orang yang tersayang? Haha... aku selalu. Namun yang peliknya bila depan mata aku macam tak endahkan dia. Apa masalah aku?

She's beautiful, yes. Energetic, yes. And that enough to make my day become bright. So, what the problem actually?

Worst bf. Errr... cian si dia kan dapat bf macam aku. Huhu... ya, aku sayangkan dia. Mungkin aku tak cukup cergas dan cerdas ketika bersama dia. Bukan sentiasa aku pasif ketika bersama si dia, cuma entah la. Aku tahu benda-benda macam ini boleh buat si dia sakit. Hm...

Mungkin aku patut ke gym bina apa yang patut. Stamina... huhu... duduk depan pc terlalu lama pun bukannya baik. Aku perlukan sentuhan sosial untuk hati aku... huhu...

Walaubagaimanapun, sekarang aku rindukan dia... so apa aku patut buat sekarang... waa....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...