Followers

Gamers

Wednesday, August 20, 2008

Gunung Stong #2

Gunung Stong kat Kelantan. Well, xpdc tu memang acara tahunan kelab rekreasi UTM. Heh... aku tak gi lagi. Pagi ini aku tak boleh tido. Excited, yes. Tapi masih ada benda lain yang aku dok pikir yang menyebabkan aku tak boleh tidur.

Anyway, its personal, aku takleh nak citer kat sini... Heh, just nak jadikan reminder untuk aku...

Untuk xpdc ini, aku akan jadi first man. Mean I'm the man in front. Heh, sebenarnya aku adalah orang antara group dan pemandu jalan. Heh, tak dapatlah aku bermain sangat.

Stamina. First man... huu... aku tak tahu macam mana dengan kecergasan aku nanti. Heh, taknak bimbang, koz seperti yang aku selalu cakap, aku hanya datang untuk bermain...

So guy, see you next time...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...