Followers

Gamers

Monday, August 4, 2008

The Dark Knight


Baru-baru ini aku tengok cerita The Dark Knight. Untuk pengetahuan kalian, aku amatlah minat cerita Batman. Dari kecil aku harap aku dapat jadi macam dia. Kaya, hensem, bijak dan kuat. Haha... Aku juga suka gadget dia. Stylo n cool...

Tapi filem ni membuatkan aku sedikit hampa pada permulaannya. Coz the story just playing around Joker. Like Joker is the main character. Anyway, hampa aku terubat sebab Joker juga merupakan satu watak yang aku suka. Sebab? dia suka gelak. Haha... Dan aku suka orang gelak macam dia.

Cerita Batman kali ni bagi aku amatlah bijak. Its has base of the story. Bukan cerita tangkap muat seperti cerita-cerita sebelumnya. Mereka ada sejarah, ada pemikiran dan ada tujuan. Dan aku suka cerita macam ini, coz for me, everything happen must have reason behind it.

Cuma, hm... dari mana datang Joker ni tak pulak diceritakan. Namun aku kagum dengan sifat dia yang amatlah bijak, berani dan sentiasa tenang bila berhadapan dengan masalah. If i'm the villian, i wanna be like him... Most intelligent and elegent from all the villian i haven seen.

"Let's put the smile on that face."

Haha... banyak lak aku cerita pasal Joker. Jangan salahkan aku, salahkan pengarah citer ni sebab kurang cerita pasal Batman. Cuma hidup yang hari-hari kita dapat gelak dah makin berkurang kerana usia yang makin meningkat. Semakin aku dewasa, aku sedar aku mula kurang ketawa. Dan juga kurang senyum. Barangkali aku harus jadi macam dia. Huahahahaha...

"Why so serious?"

I don't know, you tell me...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...