Followers

Gamers

Monday, August 4, 2008

Zero hour

0000

Aku masih belum tidur lagi. Kepala masih ligat memikirkan sesuatu. Ya, ujian lusa dan sepatah haram aku belum baca. Ambil tuala, badan perlu keselesaan untuk bergerak.

0002

Berdiri di hadapan cermin. Hm? Dalam 3 hari ini aku macam tak tengok betul-betul diri aku. Muka dah mula berjambang. Tengok rambut sket, hm... honestly, i been having serious dead hair losses. Setiap hari pasti tak kurang dari 10 helai akan gugur. And guest what, i'll change my name to 'botak' in about 10 year... Soon...

0003

Gosok gigi, basuh muka. Boring. Hm? Pipi aku macam penuh. Hah? Aku dah gemuk? Bagus, teruskan. Tak perlulah aku beli susu yang berharga RM200++ hanya nak besarkan badan aku.

0009

Mandi. Pergh, sejuk tak gila. I'm still can hold it. Ambil sabun, gosok2... bilas dan tada... siap. As usual i guess.

0015

Siap pakai baju dan seluar. Hm, perlukan air untuk di minum. Aku tak cukup cikai nak tadah air kat tandas dan masak untuk isi badan aku dengan air. Ambil botol dan turun. Ada air 20 sen kat bawah.

Sedih, vandalisme ada di mana-mana. Barangkali mesin ini pernah menyekat hajat monyet-monyet yang amat dahagakan air. Aku balik bilik hampa.

0025

Duduk depan pc. Buka buku. Hm... Huargh... bosan. Makhluk macam aku tak cukup seksi bila depan buku. Aku harus mengadap pc membaca blog-blog untuk mendapatkan mood.

0040

Suka minah ni. Sejak aku kehilangan abang neraka, minah ni la tempat aku meluahkan nafsu pembacaan aku. Penulisan dia tak la sehebat abang neraka but still, dia ada sense of humour. Aku suka dan aku akan terus membaca.

0045

Buka blog sendiri. Buat sedikit catatan pendek dari bilik. Bosan balik.

0100

Mata tak ngantuk. Cuba untuk membaca, hm... study... dan... hm... tak perlu cerita kalian pun tau muka surat sebelah ada apa... Haha...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...