Followers

Gamers

Saturday, August 9, 2008

Yup, sudah enam bulan.

sudah genap 6 bulan aku bersama si dia. Mathematician should say half of year. Melihat diri aku sebelum dan selepas mengenali dia buat aku amat bersyukur bertemu dengannya.

Bosan. Itu perkataan yang aku selalu ucap sebelum jumpa dia. Kerap hilang mood buat semua kerja tak menjadi. Aku mula paranoid dengan diri sendiri. Dan itu sebelum jumpa dia.

Selepas jumpa dia. Kepala aku selalu berfikir. Macam mana nak itu? Kenapa jadi ini? Huh... kadang aku sendiri tak terbawa dengan fikiran aku.

Dia perempuan, dan sebagai perempuan, dia punya banyak karenah yang harus aku layan. Dan itu cukup buat aku tak henti untuk berfikir, hanya untuk mengembirakannya. Gembira dia untuk kegembiraan aku juga. ( Ni bukan cobaan, ini betul2 kejadian.)

Aku tak nafi aku kadang dingin kepadanya. That's who i am. Tanya sebab? Aku tak tahu, I'm moody person. Ada awan gelap maka sesiapa rapat pasti terkena panahan petir. And as my closest company, she cannot avoid to receive the strike.

Bergaduh? Itu perkara biasa. Sedangkan lidah lagi tergigit. Namun aku gembira, kerana setiap akhir pergaduhan itu akan membuatkan hubungan kami semakin rapat.

Aku tak lagi kesunyian, kecuali bila dia sibuk. Well, you know university. Full of matter that need an attention. Hm, aku tak macam dia hidup dengan berpersatuan dan kelab. Aku tak sibuk macam dia dengan beberapa perkara yang mungkin ada kena mengena dengan perang saraf yang di lancarkan oleh USA. Aku hanya biasa dan dia bukan biasa.

Ya, dia dah banyak mengubah hidup dan cara pemikiran aku. I don't like that but still, i need it. The changes. Untuk menjadi manusia yang boleh di harap oleh masyarakat dan dia

Selamat untuk kita untuk bulan ke 6. Terima kasih kerana hadir dalam hidup saya, terima kasih atas senyumn itu, dan terima kasih atas masa dan hidup yang diberikan. Glad you come in my life....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...